Alla inlägg den 14 september 2011

Av Sliten Oldtimer - 14 september 2011 21:58

Då var detta spektakel igång i år igen. Linda Isacsson Lindorff fortsätter att låta livrädda oskulder träffa kvinnor som är så desperata att de hoppar på allt med snopp och mer än 1 hektar till betesdjuren.


I år hade jag ändå förhoppningen att få se lite girl on girl då det är en lesbisk bonde med i år. Lite "sköka söker göka". Mina förhoppningar gick dock gravt om intet när man fick se en maskulin pocahontas med flera obehagligt maskulina typer dyka upp. Tjejerna (begreppet används flyktigt när vi pratar om just dessa kvinnorna) är mer maskulina än någon av de manliga bönderna någonsin varit.


Vi har även en annan udda kuf med i årets version. En homosexuell version på runar sörgard söker också en livspartner. Jag blev väldigt chockad när det visar sig att han faktiskt sökte kvinnor. Personligen tror jag att han i smyg står och fluktar efter den lesbiska bondens ragg.


Vad denna såpa mer har att vänta får vi se framöver.


Nu blir det till att plocka ur löständerna och rengöra dem med sandblästern. Imorgon är det återigen dags att läsa pissiga lokala blaskan och därefter se ytterligare dokuspåpasmörja på tv.

Av Sliten Oldtimer - 14 september 2011 21:48

Första inlägget. Målet med denna bloggen är att få utlopp för mina tankar kring de moderna samhället och den j***la soppa som vi lever i. Vart världen är på väg vet ingen, men inte tusan är det åt rätt håll.


Kalla mig sur gammal gubbe om ni vill, själv kan jag bara hålla med er. Jag är sur, bitter, gammal gubbe som har ett stort behov att dagligen spy galla över både lokala och världsomspännande nyheter.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards